Najnowsze Wpisy

nie mam pomyslu na naglowek:p Komentarze (3)
08. sierpnia 2003 13:58:00
linkologia.pl spis.pl

no i wczoraj byla fajna akcja... poszlam sobie z A. do ogrodka piwnego  a tak kto jest no ofkorz P. z qpela Ka. hieh.. mialam nic nie pic ale llok one tez maja piwo a ze nie drogie bylo /4 zl. za 0.5 l/ to rabnelam se krolewskie z sokiem.. rozweselenie nastapilo i pogadalysmy o tym jak panna P. sie zbakala przedwczoraj hieh.. dawno tak sie nie brechtalam a pozniej poszla 2 kolejka piw i wychlalam swoje szybko a dziewczyny nie mogly wiec daly mi:] hieh w sumie wypilam 1.5 l tego plynu i dupa.. wzielo mnie .. jak konczylam 2 piwko zadzwonil Tomek. ma przyjechac do wawy i mamy miec fajna zabawe na mojej dzialce:) hiehg.. chcial sie dowiedziec co z tym zakwaterowaniem a ja czekalam na dobry moment zeby sie zapytac starych i nic nie zrobilam.. ten mi mowil ze podpita bylam a co to dla mnie te dwa nedzne piwka;-) hieh..  to dopiero byl poczatek jazdy.. hieh.. siedzalysmy sobie centralnie w ogrodku kolo jakis facetow grajacych w makao i omawialysmy wszystkie gatunki narkotykow.. P. i Ka. jaraly papierosy.. ja nie!! G. tak samo..

hehehe.. ja to mam zawsze jazdy.. jak wracalysmy juz do domow to ja wszystkim na mojej drodze mowilam dzien dobry yyy.,. i zaraz uswiadomilam sobie ze to nieprawidlowo i sie poprawialam na dobry wieczor,.. hiehie... dziewczyny ryly ze smiechu a ja z nimi.. slowa mi sie plataly... no poprostu zajebisty stan .. kochqam takie cos...

alkohol to jest takie swietne dobrodziejstwo natury:) hieh... zawsze pije za alkohol:D

hihi..

to koniec:)

nara

meine-zweite-welt : :

mam nowego bloga Komentarze (1)
01. sierpnia 2003 17:22:00
linkologia.pl spis.pl

tak tak... to ten:D

czysta beznadzieja ale coz....

zalozylam go bo moj poprzedni za duzo osob czyta.. oczywiscie pokroju: upierdliwi koledzy z klasy moja rodzinka ect.

tu nie bedzie cenzury.

nie bedzie linkow

bede ja i tylko ja

aaaaaaaaaaa... zapomnialam sie przedstawic.

na imie mam sie Ewa nazwisko nie gra roli...

a wiec jutro pierwsza zasadnicza notka

dzis to koniec

papapa

meine-zweite-welt : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

olciaaa | licealista | imigrant | pamelka-18 | diablica-90 | Mailing